کدهای حرفه ای وبلاگ و سایت

کدهای Css3 , JavaScript, PHP و HTML

کدهای حرفه ای وبلاگ و سایت

کدهای Css3 , JavaScript, PHP و HTML

کد تایپ خودکار خبر (بشکل تلگراف)

امروز می خوام کد جاوااسکریپتی رو از وبلاگ http://www.fabulant.com معرفی کنم

به این کادر دقت کنید :

برای دریافت کد و آموزش تغییرات در آیتم ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

ابتدا کد رو از باکس زیر کپی نموده و در یک صفحه ویرایشگر کد مثل Notepadجاگزاری کنید (این ویرایشگر متنی با همه ویندوزها نصب می شه و نیازی به تهیه نداره)

 


در مقابل گزینه های قابل تغییر توضیحاتشون به فارسی نوشته شده

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 16:46

سلام دستتون درد نکنه ، فقگ یه سوالی داشتم. میشه این کد را برای میهن بلاگ برای اخرین مگالب قرار داد. چگونە؟

با تشکر

سلام
در ویرایش قالب می تونید کد آخرین مطالب وبلاگ را در یکی از خانه های اسلاید (داخل تگ <dd>) قرار دهید
اما اگر منظورتان نمایش بخشی از آخرین نوشته ها در هر کدام از اسلاید هاست باید از rss و فیدخوان تنظیم شده استفاده کنید که کمی پیچیده است ولی شدنیست

احمد چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 09:49

میشه کد را برای آخرین مطالب وبلاگ بزارید برام، چونکە من خودم این کارو کردم ولی نشد.

سلام در اولین فرصت می نویسم ولی با توجه به گرفتاری های اخیر و اینکه به دلیل امتحانات قریب الوقوع دانشگاهیان همه دوستان درگیرند و من دست تنها پیشنهاد می کنم
فایل های دموی پست
http://css3.blogsky.com/1391/02/19/post-24/
را مشاهده نمایید و از دانلودهای آماده آن استفاده کنید

محمد مهدی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 16:37 http://123ben10.vcp.ir

سلام لطفا این کد را برای پارسی کیوت درست کنید من وب دارم ولی نیاز به این کد دارم لطفا کمک کنید که من چطوی این کد را در پارسی کیوت بذارم؟

admin یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 17:18

عالی بود،واقعا دستتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد