کدهای حرفه ای وبلاگ و سایت

کدهای Css3 , JavaScript, PHP و HTML

کدهای حرفه ای وبلاگ و سایت

کدهای Css3 , JavaScript, PHP و HTML

رونمایی از یک قالب جدید

قالبی که در تصویر مشاهده می کنید یک قالب استثنایی است که توسط این وبلاگ برای استفاده در سرویس بلگ اسکای طراحی 

یکی از امتیازات این قالب طراحی با کدهای CSS  و کمترین استفاده از JAVASCRIPT در نتیجه وزن سبک و بازدهی مناسبه و امتیاز دیگه اش هم اینکه ایده و اجرا کپی برداری از نمونه های خارجی و داخلی مشابه نیست و برای اولین بار از طریق این وبلاگ عرضه شده و به این لحاظ بسیار منحصر به فرده 

برای مشاهده تصویر در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید 

نمونه را وبلاگ را با این قالب در وبلاگ جناب بوم نقاشی ببینید 

کد را از ادامه مطلب بردارید و در بخش ویرایش قالب ها بجای کل کدهای موجود قرار دهید

نظرات 16 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 14:39 http://tolooo.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از وبلاگ بسیار بسیار مفیدتان تشکر
میخواستم ببینم شما کدی رو که بعضی از سایت ها گذاشتن که بعد از اسکرول کردن پنجره اون دسته از تصاویری که بعد از اسکرول قرار دادند به آرامی ظاهر میشن رو دارید؟؟؟
آیا از lazyload استفاده میکنند؟؟؟
خیلی متشکر میشم اگه راهنمایی ام کنید!

احتمالا شما نیاز به کدی با قابلیت jquery دارید در اولین پست ارائه می کنم

لولی وش یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 15:19

عرض ادب گرامی
وبلاگ بسیار بسیار پر باری ست . و باید بگویم سنگ تمام گذاشتید . هر چند وقت نشد کامل مطالعه کنم ، اما عمده مطالب مفید و مهم را مطالعه کردم . بسیار خوشم آمد
دست مریزاد و خسته نباشید مرد مفید

karim دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 13:53 http://karimjojo2007.blogfa.com

سلم من میخواستم بدونم که چطوری میشه هدر وبلاگمو عوض کنم از مطلبی هم که درباره cssها گذاشته بودید چیزی دستگیرم نشد میخولستم بدونم که چطوری میشه فقط هدرو عوض کرد.من نرم افزار top style 4.0 رو دارم که میتونه فایلهای css رو ویرایش کنه میخواستم راهنماییم کنید

karim دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 13:53 http://karimjojo2007.blogfa.com

سلم من میخواستم بدونم که چطوری میشه هدر وبلاگمو عوض کنم از مطلبی هم که درباره cssها گذاشته بودید چیزی دستگیرم نشد میخولستم بدونم که چطوری میشه فقط هدرو عوض کرد.من نرم افزار top style 4.0 رو دارم که میتونه فایلهای css رو ویرایش کنه میخواستم راهنماییم کنید

آرزو(باران) سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 08:04 http://sedaeepaeez.blogfa.com

سلام جناب فخار گرامی دوست همیشه همراه
از همراهی و راهنمایی های شما بسیار بسیار سپاسگذارم
برقرار باشید

سلام
دیر سر زدنم را ببخشید

ژیلاراسخ چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 19:13 http://www.jilarasekh.com/

درود یلدایتان مبارک

آیدا حبیبی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 02:32

سلام
پس شعرات رو کجا مینویسی...؟

سلام آیدای عزیز
http://chibegamblog.blogsky.com

............ چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 15:43

سایت شعر 1 رو برای مجید شاکری درست کردی؟
یعنی اینهمه ذهنت حقیره؟
متاسفم برای کسایی که اینجا شعر میذارن.
لااقل شاعری رو اسم ببر مطرح باشه
این مزخرفاتی که مجید خانتون مینویسه در حد خوندن هم نیست چندی پیش تو سایت شعرنو بود اونقد مزخرفاتش نقد شد که در رفت.
یه پیام دوستانه
سعی کن حرفی بزنی که طالب شعر فرار نکنه
به دعوت اسم مستعار نغمه خدمت رسیدم.
موفق باشین
ارادتمند

گاهی اوقات انسان ها نیازمند شجاعتند و گاهی نیازمند شناخت حدود خود و گاهی نیازمند درمان بیماری حسادت
من آدم کاملا مشخصی هستم که آزارم هم به کسی نرسیده استفاده از نام مستعار برای حرف زدن با من خنده دار است
من در محیط صنفی خود آزادم که هروقت دوست داشتم برای هرکس که صلاح بدانم آنچه از دستم بر می آید را انجام بدهم اشخاص زیادی از روی خوش و مهمان نوازی امثال من بهره جستند و این محیط را آلوده و امنیت و موقعیت شغلی من را به خطر انداخته اند این حق همیشه برای من محفوظ می ماند که به ایشان بگویم دست از سر این محیط بردارید ولی این قضیه برعکس نخواهد شد
کسی اینجا شعر نمی ذاره
من با شما مسابقه ندارم که کسی را برای شمایی که نامت مستعار است نام ببرم
ولی همه انسان ها مطرحند
مجید خان ما نیست و در مورد نوشته های کسی اگر خرفی داری بهتر است با خودش مطرح کنی من مبصر کلاس شما نیستم
درمورد لحن یک پیام دوستانه اصلا خوشم نمی آد کسی تهدید آمیز باهام حرف بزنه یک بار تذکر می دم و بار دوم پشیمان می کنم
شما هم موفق باشید
و ای کاش جای اینکه به من بگویید به کی خدمت نکنم می گفتید نیاز شما چیست شاید ...

مجیدشاکری حسین اباد پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 17:33

من مجید شاکری حسین آباد تلفن9357384094 آدرس مشهد بلوار فاطمیه فاطمیه 17پلاک 165 واحد1....
حالاتو هم جیگرشو داری مشخصاتت بده به جای پارس کردن تا هر جا باشی من بیام سراغت یا اگر ادعای شعرت میشه حاضرم باهات مسابقه بدم که ببینی کی مزخرف میگه هر جوری که تو بخوای باهات روبرو میشم فقط افسوس که مطمنم جیگر نداری...
میدونی روزی ده نفر مثل تو با ایمیل و پیغام پارس میکنن واسم اما جالب اینه حتی یکی از اونا جرات روبرو شدن با منو نداره حالا ثابت کن که تو فقط پارس نمیکنی و گازم میگیری...
به جای اینکه دوستای منو اذیت کنی با خودم روبرو شو یک بار هم شده به خودت ثابت کن مرد هستی و پارس نکن به جاش عمل کن....
تو شعر نو کی منو نقد کرد؟؟؟؟لینک همون پستی که میگی بده؟؟؟
خودت که میدونی داری دروغ میگی از حسادت کور شدی و چاره ای جز پارس نداری اما
اگر میکنی بهره شیران جفا
نترسند هرگز سگ باوفا

سلام مجید عزیز
من در مورد این دوست اینگونه و با پرخاشگر فکر نمی کنم و با توجه به اینکه میهمان هم هستند احترامی جدا هم به واسطه میهمانی براشون منظور می شه
در نتیجه ترجیح می دم به میهمانانم توهین نشه
و از این بزرگوار هم ضمن عذرخواهی خواهش می کنم هر مشکلی را از طریق خودش و در حضور آنانکه در مشکل سهمی دارند حل کند و منرا درگیر مشکلاتی که نمی دانم و نمی شناسم ننمایند
یا حق

سراج پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 19:31 http://serajomid.blogfa.com

سلام
با تشکراز پاسختون
لطفا سری به این ادرس بزنید
www.meysam.r98.ir
خیلی از بخش هاشو خودم طراحی کردم
ولی یه اسکریپتی استفاده کرده که نمیدونم چی هست

سلام دوست من آدرسی فرمودی را هم دیدم با استفاده از کتابخانه JQuery طراحی شده و باقی سایت ظاهرا ساده و معمولی بود
در این وبلاگ مطلبی جهت معرفی کتابخانه JQuery هست که خوندنش خالی از لطف نیست ولی در یک جمله جی کیوری یک کتابخانه جاوا اسکریپت پیشرفته است که دستورا زیادی را برای کابر مهیا می کنه
باقی کدها کدهای CSS هستند با بعضی از قابلیت های ورژن 3 و بعضی هم مثل اپتیک که مربوط به ورژن 2 و فرق اساسی در اینه که اکثر کدهای ورژن سه در اکسپرور کار نمی کنند
یک خط هم کد جاوا داره که احتمالا زیر جی کیوئری اضافه کرده برای تعویض کلاس hide به show اگر کمکی از من بر بیاد دریغ نمی کنم

مجید شاکری حسین آباد جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 16:44

درود ایمان عزیزهمه ی عصبانیت من هم به همین خاطر بود باور کن روزی ده تا ایمیل اینجوری دریافت میکنم که اصلا اهمیت نمیدم و جوابم نمیدم اینجا عصبانی شدم چون اینجا و به تو این مزخرفات گفته تو نظر قبلی هم نوشتم با دوستام کاری نداشته باش هر حرفی داری همه ی مشخصات نوشتم به خودم بگو باور کن اگر به خودم میگفت حتی جواب نمیدادم همه ی مشکلم این بود که اینجا پیام گذاشته و برای تو که میدونم صد جور گرفتاری داری اعصاب خردکنی به وجود آورده..
موفق باشید

سراج جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 20:40 http://serajomid.blogfa.com

ممنون از پاسختون من همه این هارو که گفتید مطالعه کردم و
و با کتابخانه جی کوئری آشنا شدم
ولی من اون قسمت که مطلب رو روش کلیک می کنی و یه متن جدید باز میشه رو نمی تونم باز خوانی کنم و مطلبم در اونجا ثبت نمیشه

سراج سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 23:42 http://serajomid.blogfa.com

سلام واقعا ممنون
کارت درست اقا
مشکلم همین کد
بود
تشکر بابت اینکه وقتتون رو برای نوشتن کدها قرار دادید

ارادتمند

مرتضی شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 03:25 http://hajrezvan.nasle4.com

سلام
واقعا وب کاربردی و به درد بخوری دارید
این مطالب جایی دیگه پیدا نمیشه واقعا باارزشه
فقط آیا امکانش هست که کد اسلایدی که داخل وبلاگتون قرار دادید رو داخل وبلاگتون بزارید بدید و آموزش قرار دادن داخل قالب وبلاگ رو هم قرار بدید؟
واقعا زیباست
اگه اینکارو بکنید واقعا خیلی عالی میشه خیلی وقته که دنبال همچین چیزی هستم
با تشکر فراوان

مجیدشاکری سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 10:00 http://majidshakeri.blogfa.com

سلام ادرس وبلاگ شعرات بزار برام تا لینک کنم فعلا همینو لینک کردم.

مجیدشاکری چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 15:13 http://majidshakeri.blogfa.com

پیدا کردم نمیخواد این لینک کم بود تو لینکام..
ممنون خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد