کدهای حرفه ای وبلاگ و سایت

کدهای Css3 , JavaScript, PHP و HTML

کدهای حرفه ای وبلاگ و سایت

کدهای Css3 , JavaScript, PHP و HTML

حمایت از ما

با قرار دادن کد زیر در محل مناسب آخرین ارسالهای این وبلاگ را (مانند نمونه بالا) در وبلاگ خود نمایش دهید

نظرات 2 + ارسال نظر
fastvp سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 23:57 http://fastvp.mihanblog.com/

سلام
از وبلاگت خوشم اومد زیباست اگه دوست داشتی امار وبلاگت بره بالا منو لینک کن بعد بگو تا من لینکت کنم
منمون

مهدی پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 01:07 http://shokuhepars.blogsky.com

برادر ایمان سلام
این کارت خوبه ولی من فکر میکنم نتونستم خوب مطلب رو جا بندازم.
برای من از همه چیز مهمتر اینه که بتونم چند تا پست مستق با بخش "نظر دهید" مجزا داشته باشم.
الان اگه به این وبلاگ آزمایش نگاهی کنی اگه مثلا روی "پست3 موضوع2" کلیک کنی وارد یه صفحه جداگانه میشی با یک پست و آخر این پست نوشته"0 نظر".
من میخوام توی این صفحه مجزا بجای یک پست ،چندتا پست داشته باشم که هرکدومشون بخش "نظر دهید" مستقل و مجزا و مربوط به اون پست رو داشته باشه.
بلاگ اسکای برای هر پستش یه کد خاص اختصاص میده البته بطور اتوماتیک و اینه که کار رو سخت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد